1
NOTĂ DE INFORMARE
privind prelucrarea datelor cu caracter personal
1. IDENTITATEA OPERATORULUI ȘI DATE DE CONTACT
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind
protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi
libera circulaţie a acestor date, denumit în continuare „Regulamentul General UE privind
protecția datelor” sau GDPR”, și a actelor normative naționale aprobate în vederea
implementării acestui Regulament, SC TRANSILVANIA POST SRL cu sediul în Piața 1
Mai, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, în calitate de Operator de date are obligația vă
informeze despre datele care sunt colectate de la dumneavoastră. Prezenta NOTĂ DE
INFORMARE oferă toate informațiile pe care aveți dreptul le primiți. Dacă doriți
detalii suplimentare legate de prelucrarea datelor cu caracter personal oferim următoarele
date de contact:
E-mail: office@transilvaniapost.ro
Telefon: 0734.440.560
Adresă: str. Piața 1 Mai, nr.1-3, Cluj-Napoca, Jud. Cluj
2. ÎN CE CONDIȚII PRELUCRĂM DATE PERSONALE DE LA
DUMNEAVOASTRĂ?
Prelucrăm diferite categorii de date raportat la scopul colaborării dintre noi și
dumneavoastră, fără a fi supuse unor mijloace de prelucrare automată, ca de exemplu:
Când solicitați serviciile noastre de curierat: nume, prenume, adresă de
livrare/ridicare, număr de telefon, semnătură, date financiare în cazul utilizării serviciului
RAMBURS sau alte informații pe care ni le furnizați dumneavoastră pe care le
considerați relevante cu livrarea, de exemplu, conținut, interval livare sau alte informații
pe care le prelucrăm în baza articolului 6, aliniatul (1), litera (b) din GDPR. La
2
momentul acceptării unei trimiteri poștale, între furnizorul de servicii poștale și expeditor
se consideră încheiat un contract individual.
Când sunteți destinatarul vom prelucra datele personale pe care ni le furnizează
solicitantul serviciilor, date precum: nume, prenume, adresă de livrare/ridicare, număr de
telefon, semnătură, De asemenea, în calitate de furnizor de servicii de curierat vom
solicita informații pentru a răspunde cerințelor speciale ale utilizatorilor care ne solicită
serviciile. În aceste cazuri noi avem calitatea de Terț/Persoană Împuternicită al
Expeditorului și informațiile solicitate vor fi pentru a onora Contractul de Prestări
servicii dintre TRANSILVANIA POST și solicitantul trimiterii iar respectivele informații
vor fi transmise utilizatorului care a inițiat expediția, conform articolului 6, aliniatul (1),
litera (b) din GDPR.
Pentru a respecta obligația noastră legală conform articolului 6, aliniatul (1), litera (c)
din GDPR de a asigura cerințele esențiale de asigurare a seriviciilor de curierat, precum
confidențialitatea corespondeței vom solicita destinatarului se identifice pentru a exista
siguranța este persoana căreia îi este adresată trimiterea poştală. În sensul Ordonanţei de
Urgenţă a Guvernului nr. 97/2005, prin act de identitate se înţelege cartea de identitate,
precum şi cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate, aflat în termen de
valabilitate. Cu acesta se face dovada identității, a adresei de domiciliu și, după caz, a adresei
de reședință a titularului. Începând cu data de 1 ianuarie 2011, prin act de identitate se
înţelege și cartea electronică de identitate.
Când aplicați pentru un post colectăm date precum nume și prenume, date de contact,
adresă, date legate de formarea profesională și studii, date din CV, cu scopul de recrutare
și selecție personal ca pași antemergători încheierii unui posibil contract de muncă
conform articolului 6, aliniatul (1), litera (b) din GDPR.
Când sunteți angajatul nostru: colectăm date precum nume și prenume, date de
contact, adresă, date de identificare, date financiare, date legate membri ai familiei, date
de localizare, date legate de formarea profesională și studii, sau alte date necesare pentru
executarea contractului de muncă, pentru acordarea drepturilor la care sunteți îndreptățit
sau pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale care ne survin ca și angajator, date pe
care le prelucrăm conform articolului 6, aliniatul (1), litera (c) din GDPR.
3
Date ale minorilor - ale copiilor angajaților pentru a beneficia de calitatea de coasigurat
și pe care le prelucrăm doar cu consimțământul liber exprimat al părinților sau tutorilor,
potrivit articolului 6, aliniatul 1, litera (a) din GDPR.
Când sunteți colaboratorul nostru: pentru derularea relației de afaceri dintre
dumneavoastră și SC TRANSILVANIA POST SRL, prelucrăm date necesare încheierii
sau executării unui contract conform articolului 6, aliniatul (1), litera (b) din GDPR sau
pentru îndeplinirea obligațiilor legale care ne survin, ca exemplu, obligațiile fiscale,
potrivit articolului 6, aliniatul (1), litera (c) din GDPR.
Când ne contactați: datele de contact pe care ni le furnizați și pe care le vom utiliza
doar cu consimțământul dumneavoastră în baza articolului 6, aliniatul (1), litera (a) din
GDPR.
Când vizitați sediul nostru: colectăm imagini de supraveghere pe care le colectăm
pentru a asigura paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, date pe
care le prelucrăm în baza articolului 6, aliniatul (1), litera (c) din GDPR.
Când accesați site-ul nostru: doar modulele cookie pe care le aprobați dumneavoastră
și care vor fi stocate și prelucrate doar pe baza acordului dumnevoastră conform
articolului 6, aliniatul (1), litera (a). Mai multe informații legate de datele care sunt
colectate prin modulele cookie rugăm Informarea privind utilizarea modulelor cookie
de pe site-ul societații;
Așadar, înștiintăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale se bazează mereu
pe un temei legal, sau pe nevoia de a respecta o prevedere legală și vom implementa măsurile
necesare pentru a garanta un nivel ridicat de securitate a datelor cu caracter personal.
3. CUI DEZVĂLUIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ?
Datele dumneavoastră sunt destinate utilizării de către SC TRANSILVANIA POST SRL
dar pentru desfășurarea activității societății pot fi comunicate următorilor destinatari:
(a) Utilizatorii de servicii poștale
(b) Salariații societății;
(c) Persoane împuternicite, subcontractorii societății și angajații lor,
(d) Furnizorii de servicii (furnizorii de servicii IT, furnizorii de servicii de contabilitate),
(e) Societăţi bancare (în cazul efectuării plăţilor prin intermediul acestora);
(f) Autorităţi publice centrale şi locale din România şi din alte ţări .
4
În toate aceste cazuri, destinatarii sunt supuși clauzelor de confidențialitate și secretului
profesional, datele transmise sunt pertinente și necesare scopului în care au fost colectate iar
furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare.
4. TRANSFERURILE INTERNAȚIONALE
SC TRANSILVANIA POST SRL își desfășoară activitatea de curierat pe teritoriul
României, ca urmare activitățile de prelucrare se desfășoară pe teritoriul țării. În situația în
care datele urmează fie transmise către un terț sau organizație internaționala din afara UE,
veți fi informat și se vor aplica garanțiile prevăzute din Regulamentul UE.
5. CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ?
Vom stoca datele dumneavoastra potrivit politicii noastre și conform scopului în care
sunt prelucrate, perioada stocării fiind diferită în funcție de scopul pentru care le folosim și de
categoria de date. Criteriile de stabilire a perioadei au la bază prevederile legale (inclusiv
legislația protecției datelor cu caracter personal), iar în cazul în care prelucrarea se bazează pe
consimțământul dumneavoastră până la retragerea acordului de prelucrare. Există, de
asemenea, situații în care legislația din alte domenii (cum ar fi normele de arhivare sau
contabilitate) ne impune stocăm datele dumneavoastră pentru o anumită perioade timp.
Acolo unde nu există o perioadă de stocare stabilită de lege, vom avea în vedere termenele de
prescripție aplicabile, alături de practicile recomandate în domeniul protecției datelor.
6. CUM PROTEJĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ?
Angajamentul față de securitatea datelor cu caracter personal se extinde la toate
nivelurile organizației, personalul societății fiind instruit și verificat periodic pentru a se
asigura confidențialitatea și securitatea datelor prelucrate în cadrul organizației. Garantăm
seriozitate tuturor angajațiilor și persoanelor, care prelucrează date cu caracter personal în
cadrul, sau în numele organizației.
Informațiile pe care le primim de la dumneavostră în cadrul desfășurării activității de
colaborare vor fi prelucrate și protejate conform Regulamentului European 679/2016 privind
5
protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera
circulație a acestora.
Totodată, facem cunoscut faptul măsurile de protecție a datelor tale personale sunt
prevăzute în procedurile interne de protecție a datelor personale.
7. CE DREPTURI AVEȚI?
Pe parcursul relației noastre și, după finalizarea acesteia puteți exercita oricare din
următoarele drepturi în calitate de persoană vizată, prevăzute în Regulamentul UE 679/2016:
1. dreptul la informare - puteți solicita informații privind activitățile de
prelucrare a datelor dumneavoastră personale, prezenta No de Informare referitoare la
protecția datelor cu caracter personal furnizează informațiile pe care aveți dreptul le
primiți.
2. dreptul de acces la date - puteți solicita din partea operatorului o confirmare
se prelucrează sau nu datele cu caracter personal care vă vizează și, în caz afirmativ, acces
la informațiile respective;
3. dreptul la rectificare - puteți rectifica datele inexacte sau incomplete;
4. dreptul la ștergerea datelor (``dreptul de a fi uitat``) - puteți obține ștergerea
datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau nu există un motiv legal sau
special pentru continuarea prelucrării și stocării datelor cu caracter personal;
5. dreptul la restricționarea prelucrării - puteți solicita restricționarea prelucrării
în cazul în care contestați exactitatea datelor, observați prelucrarea ilegală, precum și în alte
cazuri prevăzute de lege;
6. dreptul la portabilitatea datelor - puteți solicita să primiți datele
dumneavoastră personale într-un format structurat, care poate fi citit automat sau puteți
solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
7. dreptul la opoziție - puteți să opuneți prelucrării datelor personale, din
motive legate de interesul public, precum crearea de profiluri;
8. drepturi legate de prelucrarea automată a datelor - semnifică modul în care
persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea
automată, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată.
9. dreptul de retragere a consimțământului - în cazul în care prelucrarea se
întemeiază pe consimțământuldumneavoastră și nu mai există temei legal de prelucrare a
6
datelor, vi-l puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului are efecte doar pentru viitor,
prelucrarea anterioară retragerii consimțământului rămânând valabilă.
10. dreptul de a depune o plângere - în fața Autorității Naționale de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) sau justiției, în condițiile legii.
Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus persoana vizată trebuie transmită o
cerere scrisă, datată și semnată la adresa de mail: office@transilvaniapost.ro, sau fizic la
adresa: str. Piața 1 Mai, Nr. 1-3, Cluj-Napoca, Jud. Cluj.
Ne obligăm dăm curs solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 (treizeci) de zile. În
anumite situații, acest termen poate fi prelungit cu încă o lună, dar suntem obligați în acest
caz anunțăm de această prelungire, cu justificările de rigoare în termen de cel mult o
lună de la primirea solicitării.
Nu sunteți obligat(ă) ne furnizați datele dumnevoastră. Aveți libertatea de a decide ce
date alegeți ne transmiteți, dar înștiințăm în cazul în care nu sunteți de acord
prelucrăm datele dumneavoastră personale, refuzul poate duce la imposibilitatea desfășurării
legale a relației dintre dumneavoastră și SC TRANSILVANIA POST SRL.
8. ALTE INFORMAȚII
Legislația în acest domeniu se schimbă rapid și noi anticipăm această notificare va fi revizuită.